Drodzy Pasażerowie, W związku ze zmianą operatora usług płatności bezgotówkowych do końca bieżącego miesiąca (marca) będą występować problemy z dostępnością usług płatności bezgotówkowych za przejazd we wszystkich autobusach Spółki. Przepraszamy za niedogodności i utrudnienia.
Z dniem 1 listopada 2021 roku zmianie ulegają ceny biletów jednorazowych, miesięcznych oraz okresowych. Ostatnia zmiana cen miała miejsce w kwietniu 2017 roku. Przez 4 lata Spółka starała się utrzymać ceny biletów na niezmienionym poziomie, jednakże fakt znaczącego wzrostu cen paliw oraz dodatkowe obowiązki jakie zostały nałożone na przewoźników w związku z
Szanowni Państwo – kupując pierwszy bilet miesięczny lub okresowy w kasach biletowych naszej Spółki , zakupu każdego następnego biletu możesz dokonać u kierowcy w autobusie. Z przyjemnością informujemy, że od dnia 21 września 2013 r. pasażerowie PKS w Poznaniu S.A. będą mogli zakupić bilety miesięczne i okresowe u kierowcy w autobusie na
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów, a tym samym podnosząc jakość świadczonych usług uprzejmie informujemy, że w 40% naszych autobusów kursujących na trasach pospiesznych i przyspieszonych zainstalowany został bezpłatny Internet bezprzewodowy. Do końca roku PKS Poznań S.A. planuje zwiekszenie ilości punktów dostępowych WI-FI. Aż w 50% taboru będzie można bezpłatnie serfować po internecie. Autobusy